Mombag (of welke bag dan ook)


Ik ben fan en mijn collectie groeit! 
Fan van de mom-bag. Zoals ik bij veel dingen heb die ik tegenkom denk ik al snel, dat kan ik ook. Deze tassen heb ik nu 1,5 week in gebruik en ze zijn zo fijn. Ik gebruik ze voor het zwembad, voor de luiers, voor dagjes uit etc. Grootste voordeel: er kan super veel in. Grootste nadeel ik krijg de
Speen nooit meer gevonden (het volgende exemplaar krijgt een extra lintje met drukknop zodat ik de speen daaraan kan hangen). In de vakantie was ik dan ook hard aan het denken hoe ik deze tas zou kunnen maken. Super simpel zou je denken, maar ik kreeg maar niet bedacht hoe je dat mooie T-tje aan de zijkant maakte. Tot ik ineens een idee kreeg en dit thuis direct probeerde en zoals je ziet is het gelukt (en het is zo simpel!).

Vanwege tijdgebrek heb ik het even uitgeschreven/uitgetekend.
De afmetingen kan je zelf bepalen. 


Ik ga ervan uit dat jullie weten hoe je een hengsel maakt?! Omdat ik wilde dat hij om de kinderwagen kon heb ik hem 70 cm gemaakt.


  



Zo krijg je dus het mooie T-tje aan de zijkant. Punt 1 en 2 zitten dus nu precies in het middel op elkaar. 




Reacties

  1. Hoi moet je 2x dit uitknippen en wat is verschil tussen omzomen en stofvouw?

    Welke maten heb jij genomen.

    Veel cragen maar ben absolute leek

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben hier ook heel benieuwd naar! Kun je iets meer informatie geven? :)

      Verwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Op het blog van Bernina staat een hele duidelijke beschrijving met veel foto's!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts